FOLLOW BLOG LINKS ME

________________________________________________________

Rose Lily Bluebell

20.4.2013

En ole kuollut ... vielä

Mä olen pahoillani.
Postaukset on vähä jääny, tota takavasemmalle viime aikoina ... ._____. On ollu 
kokeita, kiireitä ja nukkemasista, mut kaipa se innostus alkaa taas pikkuhiljaa palailla. Mut 
nyt postauksia pitäis tulla ees vähän useammin, kun kerta Rosien naamaa olen ystäväni Chihiron
kanssa tekemässä uudestaan. c: Lily taas ei nyt lähiaikoina tule kauheesti näissä postauksissa
esiintymään, ku hänellä ei siis ole obbaria, eikä peruukkia, ja kustomiinkin olin ajatellut hänet
lähettää ... Ariel on siis tällä hetkellä mun ylivoimainen suosikki ja pieni lellikki, se kun vaan osaa
olla niin täydellinen !! ; 3

+ vastaukset kysymyksiin (ed. postaus) ens postauksessa !!

Kiitos jos luit c:



Ja tämäkin postaus on siis Arielista (sekä tämän uudesta bestiksestä, Chihiron Fuyusta. (olin siis Chihirolla yötä :3))


Hope you enjoy!

























Laitanko  banneriks ? .____.
































BONUS




Kengät ovat oiva tapa säilyttää nukkeja kun itse laittaa kenkiä :))
varoitus !! älä kokeile tätä kotona






sorsiaa <3





erittäin epäilyttävän muotoisia kuusia jollain pressulla päällystettynä xdd





Jotkut tytöt huuteli jotai "onks teil pullipeit?" ja vilkutti meille sit vilkutettii takas ja vastattiin et joo.
Ne oli sillee "oikeest?!" ja sit me oltii sille "joo on ne" xdd
sit ne alko kyselee kaikkee randomii esim. "onks ton nuken edessä kuoppa?"
Vilkutettii noille noloille ja lähettiin :DD





Kommentoikaa !!

4 kommenttia:

Kiitos kommentista ;3