FOLLOW BLOG LINKS ME

________________________________________________________

Rose Lily Bluebell

24.8.2012

KOLMENKYMMENEN LUKIJAN JUHLAPOSTAUS on nyt täällä ! En ois ikinä uskonu et teitä tulee näinki monta <3 RRRRrrrrrrakastan teitä kaikkia ihan supermegaüberhyperduberpaljon :> Ainii, pitihän mun ilkeeki olla >:)) Eli asetan kommenttirajan, eli haluan saada  joka postaukseen vähintään KAKSI kommenttia. Ja sitte mun piti vielä sanoo et jossai vaihees tulee give away, mut en oo viel päättäny mitä siin on, jne. Ja vielä mulla oli sanottavaa :3 Nukkeperheeseen on varmastikkin tulossa jouluna uusi lapsukainen, jonka mallia/nimeä/luonnetta EN paljasta. Eikä kamutkaan paljasta ... jos paljastatte, saatte päällenne Lilyn hypermegakirouksen. Upsista, taisin puhua sivu suuni D:: Ei mun tota pitäny kertoo :// Ja siis vielä semmonen kuten otsikosta voitte päätellä, tämä on juhlapostaus 1/2. Eli tää on vähän tylsä ja niin on seuraavakin kun tässä on pelkkä photoshootti, mutta seuraavassa on sitten miittikuvat, joitain outoja kuvia, ja tietysti teijän kehumisKT :D No mutta tässä tää on, muistakaakin kommentoida. tai tulen yöllä kotiinne nakertamaan nukkesi korvan irti :D muhahahahaa

Hope you enjoy !






en jaksanu muoksii näit ://





KYLLÄ, tämä on juuri sitä mitä luulet, EEVI. >:D










Rosebellil on jotenki ovela ilme :I




 *söpöstelyä

 Trampall oli tommone söpö vesipisara <3


 I'M THE KING OF THE WORLD !

 Toi jäi kiinni jotneki outoon paikkaan xDD

 Täst tuli mun mielest tosi söpö kuva :--3 Ja neitokainen on siiis nimeltään Haru

 *syvällistä mietiskelyä

Miks mä makaan laventelien keskellä kun mun nimi on Rosebell ?


 Näist päärynäkuvist tuli kyll ihanii <3








 Outoja kukkia o____o


 Lilyan; Rakastan sinua Hepo Heponen <3


 Hepo Heponen; Minäkin sinua Lil ...


 Toi oli tippunu Lilyn päähän <3


 Rosebell; Kato mitä mä löysin ! owo :)





 Kato ku mulla vaan nyt sattuu olemaan näin ihanat hiukset ;--3


 Ja raskaan päivän jälkeen kaikki vaipuivat syvään uneen ...


 Kyllä se on söpö kun se nukkuu :3 awww <3


Ja kaikki neitokaiset lähettävät teille vielä terveisiä <3
Rosie söpöstelee vielä viimeseenki kuvaan :--3


Ja isot kiitokset vielä Hepo Heposelle :DD



Tää nyt oli tämmönen, ja osa kuvista oli mun mielestä ihan onnistuneitakin ? No mutta laita kommentilla mielipiteesi !

pystyttekö saamaan kasaan huimat 5 kommenttia ?

Heiheiii ja nähdään pian <3

7 kommenttia:

  1. Ihania kuvia <3.
    Anteeks, ku en nyt erikoisemmin ehi kommaata, munll on vaan rajalline aika.. Mut kyll tykkään näis kuvista, ja megasöpöjä nukkejakin owo!

    kapymetsa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. ei se haittaa, kommasit kuiteski <3 ihanaa et mulla on sentää jokunen kommaaja :--3

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia!!!!! Sun nuket (ja noi ei-sun-nuketkin) on suloisiaaaah *w* Ja muuten mullaki on tuollasia heposia :33

    VastaaPoista
  4. Uiui! Shulonen! ;___; Joskus minä vielä tulen sinne teille, ja syödä ahmaisen neitokaisesi itselleni!!! >:D
    Mutta tosi ihania kuvia! Rosebellelle sulin täydellisesti, samoin silletoisellejonkanimeäentähänhätäänmuista mutta ehkä se johtuu siitä kun itselläänkin on sama nukke? En tiedä, mutta ihania ovat molemmat (ja Maitsu kanss! :D)

    VastaaPoista
  5. Oi kuinka suloisia nukkeja ! <3 n u n Liitympä kunhan pääsen läppärille. ;---3

    terv. Gosun Minnie-Vanessa aka. Vilma. ;3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ;3