FOLLOW BLOG LINKS ME

________________________________________________________

Rose Lily Bluebell

15.10.2012

Luulitteko että olen kuollut ? No, en ole !
Heimoi mitä kuuluu ? Itselleni ei niin hyvää, mutta kyllä tästä selvitetään ... En oo postannu vuoteen, mutta mun elämässä on ollut paljon muuta ajateltavaa ku nuket. En aio avautua enempää yksityiselämästäni joten nukkeasiaan :
♥ Mun ikiaikainen nukkeunelmani on ehkä jopa käymässä
 toteen ... c; Ja suunnitelmat hieman sen takia vaihtuneet.
 
Mutta kyllähän minä olen teille jotain kuvannutkin. Joten tässä. :3
 
Hope you like !
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 







 
 
 
 
 

 
 
 
 
 


 
 
~~~
 
 
 
Olen paihollani runsaasta määrästä luontokuvia, mutku se sopi
 tähän shoottiin niin hyvin. Ja jos et älynnyt, aiheena on syksy.
Ei mulla tässä muuta ku että kommentit piristää <3
 
 

7 kommenttia:

  1. Sinä pieni Selina-myhveröni kuinka ihania kuvia rakastan sinua ja kumpa jo nähtäisiin pian <3 ; w ;

    VastaaPoista
  2. Awwaww! Taas ollaan niin söpönä~
    Tuitui! *3*

    Mursu kuittaa~

    mursunnuket-pulliplover.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rosebell kiittää ja lähettää lentosuukkoja <3

      Poista

Kiitos kommentista ;3