FOLLOW BLOG LINKS ME

________________________________________________________

Rose Lily Bluebell

30.11.2012

joitain vanhoja kuvia ;--)

Mulla ei nyt ole mikään valtava postausinto joten tyytykää tähän mitä saatte.
 Otsikko kertoo kaiken tarvittavan c;
 
Hope you enjoy !
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
~~~
 
Mä kävin tänään kuvailemassa, mutta olin vähän tyhmä enkä tajunnut ottaa sitä salamaa pois heti alussa, joten mulla oli sitten vaan pari julkasukelposta kuvaa ... Mun nukkeinto on nyt jossain järvenpohjalla, mutta kyllä mä sen sieltä vielä ongin takasin. Ei mulla tässä muuta, yrittäkää kestää näitä mun laaduttomia postauksia ... ;c
 
 


4 kommenttia:

  1. Selinaaaaah nää kuvathan oli justiin ihania ;3; <3

    pullipcafe.blogspot.com/ saa kurkkia ~

    Jaaja tohon nukkemasiksee auttaa mulla yleensä se ku kattelen muiden blogeja ja sellasii 'jeejee nukkeja' postauksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jaa ... mut kiittii, onnistut aina piristää mua vilma. love UUU <333

      Poista
  2. super kuvia sä oot taiteilia!

    VastaaPoista
  3. Kaikki söpösti kaverikuvassa ^.^

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ;3